mandag 24. november 2008

Vintersol


9 kommentarer:

  1. Vinterlig vakkert!
    Det har vært en fin helg med snø og sol., men jeg gruer meg til onsdagen med det regnværet som kommer. Det kan jo bli kjekt på veiene:P

    SvarSlett
  2. Nei nei, hva er dette for pessimisme, Petunia?
    Vi hadde en dame på jobben en gang som var sånn at hver gang noen kommenterte at solen skinte, så svarte vedkommende at "jaja,det blir snart regn". Kommentaren ble liksom en klassiker med tiden på jobben vår.
    Vi må jo nyte solen når den er her og ikke bekymre oss for hvordan det blir når regnet kommer. Det kommer det, det vet vi jo alle. Vi bekymrer oss når den tid kommer! ;)
    Det var dagens preken herfra! :D
    Og når det gjelder bildet; kan du se hvor det er? Eller kanskje Mokomoko kan?

    SvarSlett
  3. Jeg hører Edvard Grieg i bakgrunnen her. Vakkert og trollsk.

    SvarSlett
  4. Stille hos deg om dagene. Travelt?
    Det går litt fort i svingene her også.
    Jeg kan ikke se hvor dette er, men vil veldig gjerne vite det.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Nydelig og spesielt som vanlig :) Du er helt rå til å ta bilder! Jeg har forresten en utfordring til deg på bloggen min, hvis du har tid til å stikke innom.

    SvarSlett
  7. Oi! Takk "Tante God ide". Kjekt at du likte bildet mitt!! Utfordring sa du? Den tar jeg ;)

    SvarSlett
  8. Myrdalen, på Totlandssiden?
    Veldig flott bilde. Liker kombinasjon sol og snø.

    SvarSlett
  9. Takk! Det er på Dyngelandssiden ;)

    SvarSlett